29/10/2010

1º Desafio - projecto 6 / 1st Challenge - project 6 & 2º Desafio - 3º Projecto / 2nd Challenge - 3rd Project

Lembram-se da capa de agenda que estava a fazer? Finalmente a acabei!
Apesar de não estar perfeita (nem lá perto), adorei o resultado! Para além de ter aproveitado pequenos retalhos de tecido de um projecto anterior, acho que ficou com um ar muito original; vejam só:
-<>-
Do you remember the cover for my agenda I was doing? So I finally finished it!
Although it's not perfect (not even close), I love the way it turned out! Not only I utilized little fabric scraps from a previous project, I think it looks very unique and original; check out:




Este foi o projecto anterior que fiz com estes tecidos, umas capas para almofadas decorativas que fiz para o meu namorado, como prenda do dia dos namorados:
-<>-
This was the previous project I did with these fabrics, some covers for decorative pillows that I made for my boyfriend, to give him in Valentine's day:


O padrão preto e branco foi aproveitado de uma camisa / The black and write pattern was from a shirt


Estava a sentir-me muito inspirada nesse dia, por isso agarrei em mais alguns retalhos de tecido e fiz uma base para tacho/pega para uma troca, que tem como tema "cozinha":
-<>-
I was felling very crafty that day, so I grabbed some more fabric scraps and did a pan/pot holder for a swap, themed "kitchen":



Estou contente com este ritmo de produção! Espero continuar a trazer-vos novidades regularmente.

Hoje chegou uma coisa no correio para tornar os meus trabalhos ainda mais personalizados - encomendei umas etiquetas de tecido à Fornecedora Online com o meu logotipo, para cozer nas coisas que faço. Não tenho muita experiência ainda com estas etiquetas mas parecem-me muito boas e resistentes e gosto muito do tom branco sujo.
-<>-
I am happy with this production rate! I hope to continue bringing you news regularly.
Today something came in the mail to make my work even more personalized - I ordered some fabric labels at Fornecedora Online with my logo, to sew in the things I do. I don't have much experience with these labels but they seem very good and tough and really like the "dirty white" tone.




0 lovely comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright © 2011 Filipa Sousa
The content on this blog (text, photos, ideas) are the sole property of the author.
If you want to use my text or images, please contact me and link back to my site with credit given to S.O.S. Craft.
myfreecopyright.com registered & protected

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP