18/11/2010

1º Desafio - projecto 8 / 1st Challenge - project 8

Mais um projecto terminado!
É uma encomenda para a minha empregada, que já me tinha pedido há algum tempo, mas depois disse que afinal era para oferecer a uma amiga no Natal, por isso não tinha pressa.
Esqueci-me completamente de tirar fotografia de como estava... mas já não faltava muito para concluir, precisava de mais umas camadas de tinta e pormenores. Ficou assim:
-<>-
Another project completed!
It is an order for my maid, who had commissioned me some time ago, but later said it was to give to a friend at Christmas, so she was not in a hurry.I totally forgot to take picture of how it was before... but it didn't take much to finish, it needed a few more layers of paint and details. It turned like this:


Pintei-a com tintas acrílicas e utilizei a técnica de decoupage.
Espero que gostem!
-<>-
I handpainted it with acrylics and used the decoupage technique.
I hope you like it!

0 lovely comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright © 2011 Filipa Sousa
The content on this blog (text, photos, ideas) are the sole property of the author.
If you want to use my text or images, please contact me and link back to my site with credit given to S.O.S. Craft.
myfreecopyright.com registered & protected

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP